|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שאלות ותשובות
כיצד ניתן לקבל את המוצרים שהזמנתי דרך האתר? אילו סוגי קבצים ניתן להעלות לאתר?
מדוע כדאי להזמין מוצרי דפוס דרך האתר? 1. מחיר - הזמנת מוצרי דפוס דרך האתר הינה הדרך הזולה ביותר להזמת מוצרי דפוס. וההסבר לכך פשוט, כאשר אתם מזמינים דרך האתר אתם מעצבים בעצמכם, הקובץ שאתם יצרתם מגיע מוכן ישירות למכונת הדפוס ללא מגע יד אדם ומודפס אוטומטית, תהליך פשוט זה שאינו מצריך התערבות של גורמים מקצועיים,חוסך לכם כסף רב ולכן המחירים להזמנה דרך האתר, אכן זולים מהזמנה מבית דפוס רגיל. 2. נוחות - האתר תמיד זמין, בכל יום ובכל שעה. המשמעות היא שבכל רגע תוכלו לבצע הזמנה חדשה או לבדוק את הסטטוס של הזמנה קיימת במערכת - המערכת אף תדאג לעדכן אתכם בדוא"ל על כל שינוי בסטטוס ההזמנה. 3. הזמנות חוזרות - כל העבודות שהוזמנו על ידי המשתמשים נשמרים במערכת בתיקייה אישית, כשאתם מזמינים בפעם הראשונה אתם מקבלים שם משתמש וסיסמא המאפשרים לכם לשוב אל ההזמנה הקודמת בעתיד במרחק כמה קליקים בעכבר. עמדת התשלום באתר "גרפיקס" מאובטחת באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות ביותר של אבטחת מידע S.S.L. דבר שנועד להבטיח שלא יעשה כל שימוש לרעה בפרטיך האישיים, ובחיוב כרטיס האשראי שלך, כך שלמעשה פעולת הרכישה שלך דרך האתר, אינה שונה מרכישת כרטיס בקולנוע, או רכישת מוצרים בסופר, להיפך פעולת הרכישה באתר אף יותר מאובטחת מאלה. כן. את שם המשתמש והסיסמא ניתן לשנות תחת "ניהול החשבון אישי" - שינוי סיסמא. אנו מעודדים את משתמשי האתר לשנות את שם המשתמש והסיסמא שלהם לעיתים תכופות. כן, כמובן. כל משתמש הקיים במערכת הממוחשבת שלנו יכול לבחור האם להכלל ברשימת התפוצה שלנו. תמיד תוכלו לבחור להכלל שוב ברשימת התפוצה ע"י הקלקה על הקישור "הצטרף לרשימת תפוצה" בתחתית כל עמוד באתר. חברי רשימת התפוצה שלנו הם הראשונים הזוכים ללמוד אודות המבצעים והחידושים האחרונים באתר. בעמוד "החשבון האישי שלי" באתר, תוכלו לברר מהו סטטוס ההזמנות שלכם. לאחר אישור ההזמות וקליטתם במערכת אצלנו, אנו מתחילים את שלב היצור ולפיכך משנים את סטטוס ההזמנה ל"ההזמנה בטיפול". מהרגע שסטטוס ההזמנה משתנה ל"ההזמנה בטיפול", אין אפשרות לבטלה וזאת מפני שהיא כבר נמצאת בתהליך היצור. כמובן! אחד היתרונות הגדולים ביותר לעבודה עם המערכת הממוחשבת שלנו היא היכולת לעקוב אחר התקדמות יצור העבודה. בעמוד "החשבון האישי שלי" ישנו קישור הנקרא "צפייה בהזמנות" לחיצה עליו, תציג את רשימת המוצרים שהוזמנו בעבר ואלו שנמצאים בתהליך היצור כאשר ליד כל מוצר מוצג סטטוס היצור שלו. כך תוכלו לדעת האם הזמנתכם נקלטה, האם שובצה ליצור והאם ומתי נשלחה אליכם. בכל מקרה של שינוי הסטטוס תקבלו עדכון בדואר האלקטרוני על סטטוס ההזמנה שלכם. הזמנת הדפסות חוזרות הינה פשוטה במיוחד דרך האתר שלנו. תחת "החשבון האישי שלי" נמצא קישור "צפייה בהזמנות קודמות" אשר תחתיו נמצאות כל ההזמנות ההיסטוריות שלכם שהוזמנו על-ידכם באתר. לא רק שתוכלו להשתמש בעיצובים כמה פעמים שתרצו, אלא שאם תרצו תמיד תוכלו לשנות חלק מהפרטים הכלולים בעיצוב. אנו תומכים כרגע רק בתשלום באמצעות כרטיסי אשראי. אנו תומכים כמעט בכל הכרטיסים המקובלים בישראל, אם בכל זאת אינכם מעוניינים לשלם בכרטיס האשראי באמצעות האינטרנט, אינכם חייבים לעשות זאת. תוכלו לבצע את התשלום גם באמצעות פניה למוקד הטלפוני. אם לאחר עיון מקיף בכל הדוגמאות באתר, בכל זאת לא מצאתם את מבוקשכם תוכלו לפנות למוקד הטלפוני להגדיר את ציפיותיכם, ואנו נשמח לעצב עבורכם. ההזמנות המתקבלות דרך האתר, כמו גם דרך ההזמנות האחרות, מודפסות במכונות דפוס דיגטליות ובמכונות אופסט מן המתקדמות בעולם, דבר המבטיח איכויות דפוס גבוהות במיוחד. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|