לזכות בתשומת לבו של הלקוח
אסור לשכוח שאנו חיים בתקופה שבה סף הגירוי של הציבור הוא גבוה מאוד. בכל מקום אנו יכולים לראות עד כמה מתאמצים מפרסמים שונים לשכנע לקוחות פוטנציאליים להתייחס דווקא לפרסום שלהם. העולם המודרני מוצף בפרסומות, שלעתים מושקע בהן הון תועפות, אך כל עוד הן נטולות ייחוד ומקוריות אין הרבה סיכוי שהן תזכינה בתשומת לבו של הציבור.
כל בעל עסק מעוניין למשוך אליו כמה שיותר לקוחות ולכן מיתוג נכון של העסק הוא המהלך הראשון שיש לבצע. בגרפיקס אנו מייעצים ומציעים רעיונות למיתוג העסק בעזרת כל הכלים שעומדים לרשותנו, והם רבים. גרפיקאים מוכשרים יבינו את אופי העסק שלכם וימתגו אותו בצורה היצירתית והמקורית ביותר.
היצירתיות שתציב אתכם מעל למתחרים
אין עסק שאין לו מתחרים, ולכן הרצון של כל בעל עסק להשיג עבור מפעל החיים שלו כל יתרון שניתן, הוא ברור ומובן. לא תמיד יש צורך בהשקעה כספית גדולה בכדי ליצור יתרון שיווקי חזק. הדרך הנכונה ליצור יתרון שיווקי היא היעזרות באנשי מקצוע יצירתיים שיכולים לבנות רעיון מדהים מהיסוד ו/או לפתח רעיון שיווקי קיים לרמות שיביאו לתוצאות מרשימות.
בגרפיקס דואגים למעיין מתגבר של רעיונות מקוריים בכדי להיות יותר יצירתיים מהמתחרים. היצירתיות של גרפיקס מעניקה ללקוחותיה נקודת פתיחה חזקה יותר מאשר למתחריהם, מאחר ויצירת פליירים, כרטיסי ביקור, או מדבקות בעלות מסר שיווקי, נעשית בצורה שמושכת את עינו של הלקוח ומגרה את סקרנותו.
מעצבים לוגו עם אופי
מי שעובר ליד שלט פרסומת של חברה מוכרת, מזהה אותה לרוב בזכות הלוגו שלה. הלוגו הוא התמצית של העסק והוא אמור להעביר את המסר שרוצה עסק/חברה/ארגון, או כל גוף אחר, להעביר. מי שמשווק מוצרים לצעירים צריך לוגו תוסס וכזה שנראה כמתחדש כל הזמן (או שניתן לרענן אותו מעט בהמשך), לעומת זאת מי שמשווק לצרכנים בני גיל הזהב או לבעלי מקצועות חופשיים זקוק ללוגו "רגוע" וסולידי יותר.
לוגו מקורי שמתאים לאופי החברה יכול לקצר את הדרך בפנייה אל לקוחות העסק, לכן עיצובו חייב להיעשות תוך ראייה רחבה והבנת אופיו של העסק. אנו בגרפיקס אוספים כל נתון חשוב בכדי לבנות את הלוגו המתאים וליצור את המיתוג הנכון עבור העסק שלכם.
|